Bredband

Det märks nog att jag inte skriver så ofta längre. Det beror på att jag inte har bredband nu. Det är oerhört jobbigt. Jag läser om en ny skiva i tidningen, men jag har inte möjlighet att lyssna på den på en gång. Jag kan inte MSNa tokigt länge på kvällarna. Jag kan inte titta på mycket stora bilder på Hemnet. Jag kan inte göra nödvändiga saker som att prata i telefon samtidigt som man tittar slötittar på Ebay.
Eller prata i telefon samtidigt som man surfar tillsammans med personen i telefonen. Kolla in den tokiga frisyren på AFTONBLADET och sånt.

Och jag upplever dessutom att jag inte har tid att skriva långa inlogg på denna blogg som jag faktiskt tycker mycket om. (Tråkigast av allt är att jag inte känner att jag kan skriva långa mail till mina vänner.) Men det kommer att bli ändring. Till dess blir det inlägg lite då och då.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Kollar du lilldjuretadressen eller vart ska jag maila? Hur går det med nya jobbet? Jag sitter officiellt och kvällsjobbar, öppet hus på skolan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback