Moleskine

Jag märker att jag skriver en hel del om saker som finns att köpa. Kanske mer än min ursprungliga plan att skriva om musik och böcker. Men det finns tid för det med.
Nu har jag varit på bokmässa och där fanns det Moleskine, jättefina anteckningsböcker, som ska ha använts av litteraturens och konsens stora namn.
En fantastisk försäljare lyckades få mig att känna att det var värda sina pris, trots att de kostar ungefär tio gånger så mycket som vanliga block. Och så fanns det såklart en massa varianter, och till och med hemarkiv i miniatyr att stoppa i handväskan.
Jag ska inte låta mer som en försäljare, men man kan titta på
http://www.moleskine.co.uk/

PS.
Ylva, du har rätt, Marthas mamma Kate sjöng ihop med sin syster Anna. De är kanadensare, en del sånger är på franska.
Annas dotter Lily körar dessutom med kusin Martha. Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback