100 höjdare - Filip Hammar och Fredrik Wikingsson

Hammar och Wikingsson har satt ihop 100 roliga ögonblick (oftast sånt som varit på TV, i tidningar eller åtminstone finns i filmad form) och beskrivit dem på ett roligt sätt i en bok.

Precis som i Två Nötcreme och en Moviebox, är igenkänningsfaktorn hög. Det är meningen att man ska oja sig, och säga Guuud, just så här var det. Så här konstigt har folk betett sig. Det är roliga TV-floppar som när Harald Treutiger skulle hålla sig vaken i 24 timmar i direktsändning, eller när Popsicle önskade livet ur Arvingarna, och så är det trailern till Tre solar, och 97 grejer till. Det är roligt, man blir påmind och så lär man sig lite. Visserligen är mycket lyteskomik, som Göran Perssons värnpliktsfoto, men det är ändå ganska snäll ton i alltihop.
ISBN: 9185015377

Kommentarer
Postat av: sara

Tack för din uppmuntrande kommentar i min blogg! Jag är övertygad om att jag också kommer ta mig bort från skogen, förr eller senare. Men du gav mig lite extra hopp om att det kan bli snarare förr än senare. Precis vad jag behövde idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback