Bredbandsberoende

Jag vill ha mitt bredband NU. Det här saknar jag oerhört:

Kunna betala mina räkningar.
Kunna kolla upp busstider.
Kunna kolla upp tågtider till andra städer.
Kunna beställa biljetter till filmfestivalen.
Kunna ladda hem musik.
Kunna surfa om musik.
Kunna "slå upp" saker jag undrar över. Som varifrån jag känner igen en viss skådespelare.
Kunna uppdatera bloggen.
Kunna maila.
Kunna skicka e-vykort till såna jag känner som fyller år, och har namnsdagar.
Kunna kolla Göteborgs nöjesutbud när det visar sig att biljetterna till filmfestivalsfesten är slut.
Kunna läsa forumet för mina gamla BHS-kompisar.
Kunna maila och publicera foton.
Kunna prata med vänner på MSN.

Hoppas Telia läser det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback