Kommentarer - igen

Jag blir alltid glad för kommentarer, men lite frustrerad när jag inte vet hur jag ska svara. En del känner jag på riktigt, många vet jag inte alls vilka de är och så får jag varken hemsida eller e-postadress. Kan jag räkna med att den som kommenterar går tillbaka och ser om jag kommenterat tillbaka? Ofta är det ju frågor jag inte har någon möjlighet att svara på.

Det verkar långsökt. Kan jag räkna med att den som kommenterat kommer tillbaka och ser om jag svarat som ett vanligt inlägg? Kanske. Jag försöker så.

Jag har fått många kommentarer på boken
Jenny av Jonas Gardell. Det jag skrev om boken var inte så trevligt, så vissa inlägg var nog menade som försvar. Ida som frågade om hon borde läsa boken gör mig lite konfunderad, då svaret borde framgå av min recension.

DH som erbjöd mig en inspelning med Martha Wainwright från Kulturbolaget tackar jag så mycket! Det var jättesnällt, men jag lyckades själv krångla med P3. Och ja, ljudet är toppen.

Jennifer som utifrån inlägget städa frågade om jag har Reine Brynolfssons MSN, ställer jag mig lite frågande inför. Men tyvärr nej, den har jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback