The Dirt - Tommy Lee (med Neil Strauss hjälp)

Jag är egentligen inte intresserad av hårdrock. Inte sedan gymnasiet när man tyckte att killar med långt hår var det tuffaste som fanns i alla fall. Men nu när jag läst Neil Strauss andra böcker, tyckte jag att det var lite roligt att läsa även om Mötley Crüe också.


Det är oerhört mycket sex and drugs and rock’n roll. Och våld. Och svordomar. Efter första kapitlet är jag proppmätt på det. Men fortsätter läsa Tommy Lees avsnitt ändå. Man har ju sett honom i skvallerspalterna med Heather Locklear och Pamela Anderson. Och okej, det är lite underhållande. Men mest är det repetitivt och trist. Och förvånande att en bok om ett band handlar så otroligt lite om musik och skapande.

ISBN: 0060989157


Kommentarer
Postat av: olle

Strauss har skrivit en annan läsvärd bok som heter
"The game" som jag läste för ett tag sen. Jag sökte även på internet och hittade ett svenskt forum där de lär ut liknande saker. www.sweseduction.com är adressen dit btw =)

2006-09-17 @ 17:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback