Martha Wainwright P3 live igen

Jo jag lyckades med inspelningen. Det tog bara en förmiddag att gå upp på vinden och hitta kablarna till stereon, sen koppla det till min gam,la mp3-spelare med line-in, sen leta upp manual till spelaren, och till slut fatta att man måste trycka LÄNGE på rec-knappen för att det ska funka. Och så blev jag tvungen att göra en test-inspelning för att det verkade som att jag bara skulle kunna spela in 10 minuter i taget. Sen mixtra en kvart för att hitta sättet att få över spåret till datorn. Men det gick! Och det gick på måndag kväll också.
Och nu har jag hela konserten i ypperlig kvalitet. Fast de tog bort Jesus and Mary, min favorit där publiken gör kören. Och överlag ligger fokus på sånger från albumet, men det kunde jag kanske anat. En del covers kan man vara utan ändå. So Many Friends är med i alla fall, och den krossar mitt hjärta lika effektivt varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback