Evighet - Carola

Så vann Carola schlagerfestivalen. Och även om sången är sådär och schlager inte är mitt stora intresse, känns det lite roligt. Barnet inom mig älskar fortfarande Carola som hon var när hon sjöng Främling.
Och är det inte konstigt hur en besatthet av Carola utvecklades till en besatthet av vackra kvinnliga röster? Nästa idol var Sinéad O'Connor, och sen kom alla de andra hundratals vackra röster jag har i skivsamlingen.
Eller är det tvärtom: Att jag tyckte om Carola för att jag kände på mig att det fanns liknande vuxenartister jag skulle tycka om i framtiden?

I alla fall är det spännande att hon ska få sjunga i Aten. Carola och Grekland på samma gång. Lika mysigt och nostalgiskt som Piggelin och Syster Yster.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi, vad kul att de annonser som visas i din blogg är relaterade till vad du skriver om. Just nu kan jag se annonser om personliga tränare och att "Gud ser dig". Undrar varför? :-)

2006-03-21 @ 20:39:56
Postat av: Olivia

Du e så bäst Carola!!! Sjunger en evighet varje dag!!

Du e så bra!! o alltid då ja ser dej i tv så kännd de som du ser mej^^D h.Olivia

2007-04-21 @ 13:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback