Hemligt ansikte - Inger Edelfeldt

Recension på dagensbok.com idag!

Jag såg nu att jag inte skrivit en rad under hela oktober... Men just nu läser jag inte så mycket, i alla fall inget jag brinner för, och inte skriver jag så mycket heller. I alla fall inte recensioner. Så denna blogg får nog stå på paus ett tag till, medan jag väntar på att bli sugen igen.

Under tiden skriver jag recensioner på halvfart (ca var sjätte vecka) till dagensbok. Och så jobbar jag en hel del, och har semester en del. Men jag har inte gett upp helt. Det kan mycket väl komma en ny tid med dagliga recensioner. Bara inte just nu.

Kommentarer
Postat av: A

Intressant! Gillar den sidan

Postat av: Sara Z

Bra blogg!

"För dig som tycker livet är sämre än igår, men bättre än imorgon." - musik för minnet

www.magnacartacartel.com

2008-05-08 @ 00:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback